Yasemin Hanım hastane odasından tadım ve puanlama yaptı! Gelinim Mutfakta 633. Bölüm

KanalD

51 Tsd. aufrufe27

    Gelinim Mutfakta programının tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2RRmxjK
    Gelinim Mutfakta 633. Bölümde Yasemin Hanım, toparlandıktan sonra hastane odasında tadım ve puanlamasını yaptı!
    Yasemin Hanım, fenalaşarak hastaneye kaldırılmıştı. Yapılan müdahaleler sonucunda sağlık durumu iyi olan Yasemin Hanım, hastane odasına taşınan günün yarışma yemeğini tattı ve puanlarını verdi. Gelini Zeynep'e verdiği düşük puanlar yüzünden sıkıntı yaşayan Yasemin Hanım, puan verirken yine bir tedirginlik yaşadı. Acaba Yasemin Hanım, gelini Zeynep'e kaç puan verdi?
    Gelinim Mutfakta, yeni bölümleriyle hafta içi her gün saat 13.00'da Kanal D'de!

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Oğuz Köksal

      Tm

    2. Funda Kacar

      Gerçekten artık mide bulandırıyor bu yarışma ben hayatımda böyle saçma sapan birşey görmedim

    3. Nuran sungur Kılıç

      Çilli çıktı ya

    4. Tugba Caliskan

      Ttsdr

    5. 878888889999maç maç UZUN

      Ne bilim gerçekse geçmiş olsun ama hiç inandırıcı gelmiyor ya insan yarim saatte kendine gelirmi en az iki üç saatte gelir hemen yemek yenicek kıvama geliyor

    6. Hüsniye Ateş

      Bunu da gördük tedavi oluyor gösteriş mi

    7. mehmet Almali

      Seda Sayan sever sahtekarlığı evlilik programları gibi hepsi yalan seda sayan deyince onun bunun ekmegıyle oynar ınsaat iscilerinı kucuk gorur onurun ayagını kaydırdı hale soygazıye iftira attı kanaldan kovuldu mahkemeyi kaybetti o besi sana seda sayan soyledı bırakın bu numaraları besi vermeseydin Zeynep seni hastaneden cıkarmazdı ogluda sende korkuyorsunuz zeynepten

    8. kedisi olan kiz

      Seda sayan geldi programı bitirdim gene !! Bir Onur buyuktopcu gibi olmuyor

    9. Nuray taşdelen

      Ya bu evlilik purakrami hiçbir halta yaramiyor Şü zeynep gitsin attık ve eski gelin ve kaynanalar gelsin fatih yürek gelsin bu ne

    10. Bilkay Küçüktürkmen

      Yersek kim inanır söylediğinize helal olsun tansiyon 18 olmuş kaynana yemek yiyip puan veriyor gülme krizine girdim insanları kendileri gibi salak sanıyorlar

    11. jan & julia

      Yasemin hanım geçmiş olsun,

    12. Ülker Sertel

      Vaybe nasıl meslek aşkı

    13. Kadir Ince

      vay vay o telâşca yemekler hangi ara paketle di ambulansla yolan di ha ha ha

    14. guler kilic

      Hadi geç bunlarıyasemin hanım şaşırmış gibi yapma biliyodun zaten zeynebin tabağını kalp kırizi geçirmesindiye zeynebin tabağını gösterdilerbiliyordun ama yapmacık şaşırmışgibi yaptın kusura bakma yani tabağı bulman için hastaneye mi gitmen lazımmış haaaaçok inandıkya

    15. Nursen Giasar Oglou

      Bu ne sacmalik tansiyonu cikmis insan kuzu eti yemez

    16. Nursen Giasar Oglou

      Seda zeynebin avukati hep terbiyesiz zeynebi savunuyor nedenini anlamadik

    17. Sümeyra Özgül

      Çok geçmiş olsun Zeynep'e 5verir

    18. Gamze Atmaca

      A lot of time before they can you

    19. Mesude Akayturgut

      İzlemeyin yaaa çok saçmaladılar altın hırsına millet birbirini neler söylüyor cılkı çıktı programın hiç bir izlenirliligi yok onur büyük topcu daha güzel yorumluyordu ve sunuyordu programı 4.iyi puan 4.ü seviyoruz 4.güzel 4. Bayya yüksek puan 4.'te iyi her gün bunlar tekrarlanıyor sanki 4.ün nasıl sayı olduğuna kimse bilmiyor

    20. Mesude Akayturgut

      Yaa reyting uğruna neler yapılıyor o nedir ya hastaneye tadım için yemek yollamak oda ayarlanmış tabii ki eger kadın bulamasaydı kalp krizi geçirirdi kesin nasıl baskı altındaysa kadıncağız ama demekki bu defa tabakları ayarlamışlardır bulması için bir haftadır bulamıyordu hastanede hemen şıp diye buldu

      1. NefesTahir neftah

        Ve o günden beri buluyor

    21. Ebru Dede

      Zeynebin tabagini buksa 5 111 yapardi.Nurten hanim gibi değil yasemun abla.insallah kazanirsiniz zeynepcigim

      1. Ebru Dede

        @878888889999maç maç UZUN lezetliye veriyo ama hiç susmuyo masallah kendini bisiy zannediyo insallah giderler

      2. 878888889999maç maç UZUN

        Hiç olmazsa nurten hanım lezzetliyee veriyor

    22. Nigmet Demir

      Geçmiş olsun canım ablam

    23. Nigmet Demir

      Yazık kadın hasta lkı yapt zenenep

    24. guler kilic

      Evet sana katılıyorum zeynebin tababağını gösterdilerhemen buldu yüzünde güller açtı yaseminintabağına 5verince napsın gelininden korktuğunu anladılar tabağını gösterip 5verdirtdiler yolksa ogelin onu kalpten yollardı bir alsaydı

    25. Emine Sevinc

      Şaşirdilar ıyice bu ne ya izlemicem artik

      1. Şeki gözellikler diyarı

        Bende burakdim izlemeyi bacim 😂

    26. Aida A

      Program olub bszar

    27. memokayseri

      🧐 hastaneden tadimmi yaptı yuh garı

    28. Şerife Turan

      Yasemin nekadarda altincimisin bununda tüm Türkiye gosterdin

    29. Aynur Aksar

      Kesin biliyordu zeynebin tabaını bence

    30. Azerbaycan

      Gecmis olsun

    31. Hat Ce

      Bizde yedik zeynebi bulamiyorum diye ohale geldin bugünde bulamasan neolurdu artik hazir olarak gelince bulmasi kolay

      1. Güller Diyarı

        Bulamasaydı kesin komalık olurdu 😂😂😂😂😂

    32. Amedli Azad

      Bu ne rezillik yahu 😏😏

    33. Suleyman Cetin

      Bu karar saçma bı durum yok bu nasıl hasta

    34. AlperNergisGökdeniz

      Yasemin hanıma çok üzüldüm ama tabakın altında Zeynep yazdığını gördü 5 verdi ama bence

      1. Kadir Ince

        kesin bildirilmişdir çok sahte sevinçti

    35. Gamze Atmaca

      A lot of the world war two of

    36. Gamze Atmaca

      A lot of the most important for a good day today that the UK to the most important for a good day today that

    37. Gamze Atmaca

      A lot of the most important for a good day and 2nd 2nd 2nd 2nd 2nd 2nd 2nd

    38. Gamze Atmaca

      A lot 27th

    39. Ieyla Aliyeva

      Çok güzel gelnini buldu harika

      1. Nermin Reyhanlıoğlu

        Hepsi sedanın oyunu şaşırmadım

      2. Nermin Reyhanlıoğlu

        Nasıl bir hasta zeynep i buldum diye neredeyse oynayacak

    40. Zehra Kuzu

      Vallha guzel oynuyorsunuz kanal d hic yakısmadı

      1. CİHAN AKÇA

        Katılıyorum

    41. Zehra Kuzu

      Ayıp be zeynep zaval kadına neler yapti sonunda hastanelik eti bi git zeynep kanal d sasirdi artik hastaneye yemek Cok komik

      1. Meral Tanır

        Zeynep gibi gelini olan yasemin hanim daha çok tansiyonu cikar

    42. Ürfet Bakçe

      Sede anım asta yiye yaptınız bu pohannama sayılar Kaynanalar yok astane odasında asta diye tabağı guzterdiniz oda beşi verdi bueaksizlik bu pohan sayılmaz Kanal deye aksizlik bu seda anım zeynebi mi tutuyorsun kaynana asta diyemi yaptın

    43. nimet yılmaz

      Ye ölüp gidecen yine zeynep sen kendini düşün yoksa zeynep seni diri diri mezara gömer haberin olsun

    44. Ürfet Bakçe

      Seda anım astanede zorla zeynebe beş verdin yazık sana bile bile yaptın bunu gelinlerin aklına girdin

    45. Ayten Uçman

      Artık şaşırdınız ya,hasyaneye yek ne demek,hiç birine puan vermez yok sayılır olur,artık asla izlemicem.

    46. Şura Coşkun

      Kadin hasta hastanede bile o halde tadim ysptirmasi.

    47. ŞEMSEY KOTAN

      Yasemin hanim seni çok seviyoruz🥰

    48. huriye tunali

      👏👏👏😘😘 geçmiş olsun yasemin hanim

    49. Enta Osman

      Kabul edilmez bir şey nasıl bir şey bu böyle tabiki gördü bastı besi

    50. Ayşe Örten

      kayınvalide gelin altın diye gebereceklerinsan hayatı bu kadar mı ucuz yayapamıyorsun ya git

      1. Inci Arel

        artık yuh olsun iyice zıvanadan çıktı. Program bu ne yahu hastanede tadım olurmu. Gelinin 5 puan komik

      2. Refika Unalan

        Aynen

      3. User Qwert

        Aynen

    51. Ayşe Örten

      Kanal D'yi çok ayıplı yorumkadın can derdindeKanal D reyting peşindeçok ayıpSeda Hanım seçebilir di tabaklarigörülmüş şey midir hastanede Ne ayıp şey

      1. Emine Sevinc

        😁😁😁

      2. Emine Sevinc

        Akilli yokki orda hepsi hop deli hep deli basda nurten

      3. Mustafa Sisman

        sonunda buldu kadın

    52. Guzel Gözlüm

      Eyer zeynebe 5 vermese kalp kirizi geçirir demişlerdir o yüzden zeynebin tabağını gösterdiler yoksa zeynep hastaneye gelirdi tabakları orda bile didiklerdi şuna bak buna bak diye çok geçmiş olsun gerçi aç gözluluk geçmez ama

      1. cevriye durmaz

        @Yeganə Məmmədova gelin kaynana gelin kaynana bu kadar Arsuz sunuz ki hainsiniz aynı Zeynep öyle bir insan değil kaynanası da Hanım Zeynep Hanım Zeynep kadar başınıza taş düşsün Aysun açgöz görüyoruz televizyonda kendinizi bir seyredin Bu akşam bir bakın kendinizin hareketlerine bakın bir bilezikler şeyler sayılırken altına aldığı ev bulmadın Arsız seni görmemiş zengin sine Ulan ben fakirim fakir zenginlik Ben ben zenginim iştesin sizden zenginim Ben fakirler sizden zengin oluyor at köpek olmuyor

      2. Hatice Usta

        Aynen katılyorum size öyle gelin döşman başına

      3. Yeganə Məmmədova

        Yasemin belkede kalp krızı kecirdi Zeynebin üzü qara olsun 3almışdı deye arvadı döymediyi qaldı ayıb ayıb Zeyneb

      4. Yeganə Məmmədova

        Düz deyirsiniz Zeyneb tabaqları yaseminin başında qırardı

      5. User Qwert

        😂👍aynen

    53. Hüsniye NUR Prenses

      Geçmiş olsun

      1. Halime Tataş

        Aynen

    54. Айнур Маммадова

      1 vere vere hasdanelik oldum😁

    55. Cansu Ergen

      Bunlar da ne yapcagni sasirmiss reyting icin

      1. OYUN KONAKLARI

        Ayn

    56. Cansu Ergen

      Yuh artukkk

    57. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

      AYIP YA BU NE BÖYLE TADIM NE YA

    58. Svetlana Alegberova

      Geçmiş olsun

    59. belma caglar

      zavallı kadın ölüp gidecek altın diye

    60. Merve Öztürk

      Geçmiş olsun yasemin hanım sizi seviyorum❤️

      1. Üzgün Emoji

        Bu kadina soylemislerdir zeynebin 3 cu tabagin oldugunu

      2. Üzgün Emoji

        Sana bisey soyliyim mi

    61. Mustafa Yeşil

      Bence kabul edilemez bir durum televizyon kanalını kınıyorum

      1. Semiha Dönertaş

        Bu program artık izlenmez. Çünkü oyuncak gibi oldu. Ayıp milleti kandırmayın bari. Seda nın program ı hep yalan dolan kınıyorum

      2. Mustafa Yeşil

        @Ali Kurtoğlu hasta olduğu halde ben yarışmayı bırakmayacağım ısrarı kanalında buna atlayıp göstermesi ne demek yani

      3. Ali Kurtoğlu

        @Refika Unalan oo geçerli tadım yaptımı yaptı

      4. Ali Kurtoğlu

        @Refika Unalan yok neden salak

      5. Refika Unalan

        Saçmaladılar iyice reytin uğruna yazık lar olsun kadın korkusundan hastanelik oldu zeynep mutlu ol boşuna ağlama gözünü hırs bürümüş yeter git artik