Yüzleşme 2. Bölüm - Dilek ve Kudret arasında gerginlik!

KanalD

4,5 Tsd. aufrufe0

    Yüzleşme yeni bölümde Dilek ve Kudret arasında bir gerginlik daha çıkıyor. Sonrasında ise Kudret, Dilek'ten özür diliyor.
    Birbirini tanımayan yedi farklı kişinin sağlık sorunları ve hayata tutunma çabalarının ekrana geleceği “Yüzleşme”, Doç. Dr. Oytun Erbaş’ın moderatörlüğü ile Kanal D’de...

    Am Vor 18 Tage

    KOMMENTARE

    1. Beawhaleon 10

      kudretin söylediği şarkının adı neydi

    2. esma ongoren

      Sonuna kadar arkandayız lütfi ❤

    3. Aynur Sahin

      ...... yere yakin olandan korkacaksin, cok yamansin Dilek. Mikser.

      1. Aynur Sahin

        @Nry _nml anlaşılan sıkıntı sende. Sen Dilek'in olumsuz yorumlarına bozuk Türkçenle laf yetistireceğine, önce düzgün yazmasını öğren."sen millete bahane verene kadar" bu nasıl bir Türkçe ,😁😁😁😁😁👎. Ayrıca Dilek'i desteklemek zorunda değiliz. Ekranlarda Show yapmaya çıkıyorsa eleştirilere de açık olacaksınız. Hadi canım hadi anca gidersin. Yerin altinada bakmayı unutma belki bir olumsuz yorum bulursun😁

      2. Nry _nml

        @Aynur Sahin hayırdır bir sikintimi var🤔sen millete bahane verene kadar üslubunu duzeltmeyi i öğren hadi bakimmm🤔🤔🤔

      3. Aynur Sahin

        @Nry _nml anlasilan mikser Dilegin yaverisin. Sizsiniz seviyesiz olan.👎

      4. Nry _nml

        Bu nasil bir seviyesiz yorum böyle🤔🤔🤔🤔

    4. Semra Kenter

      Hepsi birlik olmus gibi kudret hanım üzerinden oyun oynuyorlar kendilerine yakistiramadilar galiba kudret ablayı ama çok dobra bir insan kudret abla

    5. deniz denizge

      Favorimsin Dilek devammmmm😂😂😂😂👏👏👏👍

    6. Cahan Ekin

      Valla ben kudreti iyi rezil ederdim Tiribi hozuk gicik

      1. deniz denizge

        İtici değilmi👍kudret resmen gıcıklık yapıyor ev sakinlerine herkesinde tepkisini alıyor o yüzden

    7. Vefa Agayeva

      Erkeklere bak qüdrətin arxasınca qeybət ediyorlar 👎 kadın Kimi fuuuuuuuuu 👎🤬

    8. Vefa Agayeva

      Erkeklere bak ya 👎 kadının kimi qiybet ediyor ayıb olsun 👎🤬👎🤬👎

    9. Vefa Agayeva

      Dilək sən kimsinki sən yeyeceksen deye kudret sən dedikdən sonra tavuku yesin 👎👎👎 sevmiyorum dileki

    10. Vefa Agayeva

      Dilək kəndini evin sahibi zann ediyor sən kimsinki????

    11. deniz denizge

      Dilek hanım gayet iyi kendini ifade edebiliyor 👏👏👏 net

    12. Gül Ulu

      Çakallara bak kudretin üzerine oynuyorlar

      1. Nry _nml

        @Vefa Agayeva vay Dilek vay aferin devam 😂😂😂😂

      2. deniz denizge

        Kudrette kaşınıyor ama tüm ev sakinleri tepkili ona farkındaysanız

      3. Vefa Agayeva

        Dilək cakkal yuruyor qüdrətin üstünə nefret ediyorum dileke 👎👎👎👎

    13. Gül Ulu

      Bu ne salak bir program kudret hariç hepsi ünlü olmaya gelmiş şu gözlüklü karı elinde teşbih esenler bebesi gibi dolanıyor erkekler desen belki tv oyunculuk teklifi gelir diye düşünüyor

    14. Doğrucu Davut

      DİLEK ABLA YANINDAYIZZZ

    15. Doğrucu Davut

      DİLEK ABLAMIN HADDİNİ BİLDİRDİKLERİ BURDA SALLIYORLAR. DİLEK BİR HEPİNİZ BİR HODRİ MEYDAN

    16. TRABZON SPOR

      Tiktoku karıştırdı bir birine sıra şimdi burda .. biz onun duygu sömürülerine doyduk .. biraz sıkışınca hemen ağlar

      1. Nry _nml

        Az öncede bir yoruma denk geldim tiktok ile ilgili naptı size bu Dilek🤣🤣🤣 kuyruk acısı ile buraya kadar gelmişsiniz ay hiç güleceğim yoktu valla🤣🤣afferin kız Dilek valla takdir ettim yine seni🤣🤣devam

      2. deniz denizge

        Dilek sizde bayağ iz bırakmış sanırım yorumlarınızdan bunu anlıyorum😂😂😂😂😂

      3. Vefa Agayeva

        Tık toku. Kariwdiran hangisi???

    17. RABİA ASENA

      Aman sallayın dilek hep ağlar zaten😂😂😂

      1. deniz denizge

        Dileği tanımam burda tutuyorum destekçisiyim burda her yazan dileğin tanıdığımı oluyor acaba bu Nasıl bir mantık tanımak isterdim gerçekten bunu merak ediyorsan onu tanımakla gerçekten çok şey kazandırırdı bana hayata güçlü bakan biri

      2. Ters Maske

        @deniz denizgeDilek sizin yakınınız galiba bütün eleştirilere cevap veriyorsunuz

      3. Nry _nml

        Sende salladikların dansın dileğin galiba🤣🤣🤣lan ne güldürdünüz beni varya 🤣🤣yorumlar daha zevkli🤣🤣

      4. deniz denizge

        Dilek bence gayet güçlü bir bayan duruşuylada kendini ifade ediş şekliylede bence fark yaratmış👏👏👏👍

    18. RABİA ASENA

      Dilek şimdi de orayı karıştırmaya gitmiş tiktok tan TANİOZ standar

      1. Nry _nml

        Yinemi sen 🤣🤣🤣valla çok komiksiniz🤣 inadına Dilek inadına Dilek🤣🤣🤣🤣

      2. deniz denizge

        Hayırdır Dilek hanım baya size dokunmuş galiba 😂😂

      3. deniz denizge

        Dilek hanım gayet iyi kendini ifade ede biliyor bence👏👏

    19. alper karademir

      Nerde 2 ıq insanlar toplanmış yine

    20. Ömer Faruk

      Ortalığı karıştıran tek kişi dilek kudrete karşı herkesi dolduruyor.

      1. Nry _nml

        @RABİA ASENA 😂😂😂😂 güldürdünüz😂😂😂

      2. Nry _nml

        @RABİA ASENA Dilek size fena dokunmuş 😂😂😂tebrikler Dilek adaletli oluşunu sevdim hak edene cevabını vereceksin

      3. Nry _nml

        Evet ordakilerin hepsi fikirlerini söyleyemiyormu acaba hepsi yetişkin insanlar dileğin lafına baksınlar 😂😂

      4. Ters Maske

        Aynen katılıyorum.

      5. Nry _nml

        @RABİA ASENA sana ne yaptı bu Dilek yorumlarında hayir yok birkere🤣🤣🤣 ama ne yaptıysa çok iyi yapmış haketmissin gibi kuyruk açısıyla buraya kadar gelmişsin😂😂😂🤡🤡🤡

    21. Burcu Özkul

      abi kadının üstüne çok gereksiz gidiyolae bi kere biri gözüne kestirmiş millet de hedef arıyo hepsi peşinden gitmiş

      1. Emine Siyavuş

        Dilek hanım arkadan konuşmuyor harbiden dobraci fovorimsin dilek

      2. armudunçöpü

        @deniz denizge boş insan

      3. Burcu Özkul

        @deniz denizge kuyruk acısı mı KFNWPFMWPFMWPDKWPDKWPEKWPWLW evet baya dokundu bana cidden her akşam dilek diye ağlıyorum üzüntümden yataklara düştüm

      4. deniz denizge

        Anlaşılan Dilek size bayağ dokunmuş 😂😂😂yorumlarınızdan onu anladım😂😂 kuyruk acısıyla yazdığınız yorumlara bakınca bunu anladım 😂😂😂

      5. deniz denizge

        Bir tiktokt tutturmuşsunuz anlamadım ama dileğin duruşu belli tavırlarından sağlam adımlarla hayata basan biri ben bunu anladım

    22. Emrah Kilic

      Kanal d iyice battın. Bu nasıl bi programdır fck yu

    23. Mahmut Koşar

      Kudret üye oldun

    24. Mahmut Koşar

      Yorum niye yok