Gelinim Mutfakta 634. Bölüm Fragmanı

KanalD

48 Tsd. aufrufe21

    Gelinim Mutfakta programının tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2RRmxjK
    Gelinim Mutfakta 633. Bölüm Fragmanı yayında! Seda Sayan sorduğu soruya, gelin ve kaynanaların verdiği yanıtlar karşısında şaşkınlığını gizleyemiyor!
    Seda Sayan, programın konsepti dahilinde gelin ve kaynanalar bir soru yöneltiyor. Onlardan aldığı ilginç yanıtlar karşısında büyük şaşkınlık yaşıyor. Yasemin Hanımın rahatsızlığından sonra Nurten Hanım ve Zeynep arasında yaşanan gerginlik bu bölümde de şiddetini artırarak devam ediyor. Zeynep, üzerine gelenlerle tek başına mücadele ediyor.
    Gelinim Mutfakta, yeni bölümleriyle hafta içi her gün saat 13.00'da Kanal D'de!

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Aynur Büyükşahin

      Aysunda kayınvalidesine azmı bağırıyor hahaha

    2. Diana Cifciyan

      Aysun nurten sahtesiniz gidin artik

    3. Diana Cifciyan

      Eu aysunla nurten artik gitsin nurten kaynana odasinda kadincagazi deli etti hastanelik olunca zeynebe saldirdi gelin kaynana cok kotuler kotulukle besleniyorlar

    4. Mehmet Ergul

      Aysun'un üzerine neden o kadar çok gittiniz Zeynep ve Esin

    5. Mayil Verdiyev

      Hefte bitseydi bu Ayten gederdi butun Azerbaycanlilarin adini batiracaq bu nece oyundu get soganini qovur

    6. 13fobi barikada

      Ayten Azerbaycanin uz qarasidir ayib olsun sene

    7. 13fobi barikada

      Insallah bu hafta aysun elenir

    8. Nuran Ceylan

      Nurten sus sus susssssssssssssssssssssssssdsssssss

    9. Efecan Oyunda

      vallahi fatihide onuruda mumla ariyoruz

    10. Efecan Oyunda

      ne oldu bugunde kiviriyo yasemin zeynep suz sus su yasemin bugunde olur bak mefta olur

    11. Yahya Aslan

      Sedacığım sen tatlı bir şeysin Yarabbim, bayılıyorum sana.

    12. Murad Qurbanov

      Gözele 1 verdin.bunu özün dedin.zeynebe getsin deye gözele1 verdim dedin.bunu hamı duysun.edaletin budur.hamıya isbat etdinki zeynebe getsin 1 deyne gözele 1 bastım dedin.pes.

    13. Hasan Yilmaz

      Insanlar ne olmus ya saskin icindeyim... Batmis bizim insanlarimiz ......yazik

    14. Nıko Xd

      Ayten ağır başlı ol özune hörmet koydur

    15. Hamdiye Kok

      Nurten ve aysun ekrandan herşey okadar net görünüyor ki kim aç gözlü kim adaletsiz herşey net belli istediğiniz kadar oynayın

    16. Sumqayıt Şamaxı

      Ayten Azerbaycan xalqini biyabir eleyir .Biz azerbaycanlilar bele deyiliy.Bu cox acig saciq geyinir. Ozde gedib Azerbaycanin milli rrqsini oynamagdan ne oynayir😲😲😲😡😡😡

      1. Azerbaycan

        Aynen

    17. Naz Demi

      Ayten gitmesin yaa

    18. Hamit_ Zz

      Bugün çeyreği ayten alacak

    19. Ebru Dede

      Evet şovculuk yapiyosunuz her ikinizde en kisa zamanda gidersiniz ce insallah kazanmazsınız.

    20. Harikalar Dünyası

      Gerçekten bazı şeyleri tadında bırakmak gerekir yarışma artık yarışmadan çıktı resmen program ın adını bence seda sayan show yapın bu ayten aynı solmaz gibi ünlü olursa şaşırmayın arkadaşlar gerçekten doya doya moda da böyle ilk zamanlarından eser yok kuaförüm sensin de böyleydi sonradan cozuttular iyice bu programında sonu böyle vallahi şu merakımı bir yenebilsem ciddi söylüyorum yarışmayı izlemek değil takip de etmem ama ne yapalım bağımlılık yapıyor keşke hiç izlemeseydim diyorum programı ama ben bazı insanlar gibi final yapsın demicem çünkü onlarda ekmek parasını kazanıyor yani ekmek parası derken oradaki yarsimacilardan seda dan yapimcidan veya kanal dan bahsetmiyorum kamera arkası çalışanlardan bahsediyorum o yüzden final yapsın demeyin arkadaşlar orada ekmek parası kazananlar var şimdi diyeceksiniz ki bazı şeyleri tadında bırakmak gerekir dedin ben yarısma formatından bahsediyorum yani ilk başlardaki gibi torpil olmasa adaletli bir yarışma olmasını istiyorum keşke olsa ama bundan sonra imkansız gibi görünüyor 😪😪😪😥😥😥😰😰😟😟🥺🥺

    21. Harikalar Dünyası

      Arkadaşlar boşuna beklemeyin ilaydayı gelemeyecek çünkü en iyi belki 4.sezon da gelir ve aysunun yakında eleneceğine dair iddalar var yeni sezonda zeynep olacakmış arkadaşlar yeni yarışmacılar gelicekmis yeni sezonda duyduğuma göre sadece zeynep olacakmış daha sonradan ilayda gizem falan gelir belki ama bu yazdıklarımın hepsi doğru diyemem doğru olmayabilir ve rivayetlere göre 660.bölüm sezon finali olacakmış neyse artık bundan sonra ne olacak izleyip görücez 🤗🤗

    22. Kadlr Akan

      Inşallah zeynep kazanır

      1. Azerbaycan

        @Negin Baghdadi Sen once Zeynep yazmagi. orgen sonra danisarik

      2. Azerbaycan

        @Negin Baghdadi Sen bir Zeynep yazmagi orgen sonra danisaq

      3. Negin Baghdadi

        İnşallah Zainab gidecek

      4. Azerbaycan

        Aminnnnnnnnn aysun da geder

    23. Bulbul Gsm

      Yasemin abla geçmiş olsun

    24. İsmayil Qasimov

      Zeynep çok saygısız davranıyor

      1. Hamit_ Zz

        Sadece kainvalidesine saygısız davranıya diğerlerine k Hak etiği gibi davranıya

    25. Asuman Ayhan

      Yaseminin bugün bayilmasi zeynebin bir oyunuydu

    26. Huriye Oğuzhan

      Seda hanım lütfen Zeynep ve Aysun gitsin ikisininde aç gözlü doyumsuz lugu yetti artık gidiyor yine geliyor haksızlık diğer yeni gelenlere BİT pazarına döndü programı

      1. SametTuncer Gürbüz

        zeynep gitsin cok saygisiz ve sirref ama seda reyting icin her turlu edepsizligede saygisizligada goz yumar

    27. Amedli Azad

      Fatih ürek olsun onur buyuktopcu olsun hakkını veriyordu yarısmanın. Seda dansoz gibi bin tane ameliyattan konusamıyor bile kala kala bunamı kaldi böyle bir yarışma.

    28. Hat Ce

      Zeynebi eleyin artik bu neya bir almayi hiç kabul etmiyo hep ona beş verecekler artik izlenecek bir yeri kalmadi

    29. Feyza Büyük

      Yasemin gelmişmi kadin direkten döndi bidahikine gider buhafta altin alamasalar zeynep kestirmeden yollar yasemini

    30. Feyza Büyük

      Yenigelende atiyer kendini ortaya maşallah yemekta becarsa göbek atiğikadar kameralari gören bir başka oliyer bune ya

    31. fatma çim

      Seda şu nurtenle Aysun gitsin onların yüzünden programı seyretmiyoruz kendini beğenmişler iki altın alınca havalardan geçilmiyo

      1. HÜSEYİN Ekicioğlu

        Hepsi kurgu arkadasim

    32. Tülay Korkmaz

      Adaletli kaynana nurten cok iyisiniz 👍

      1. Azerbaycan

        Hic de bele

    33. Xəzər bodurov

      Azəebaycandan salamlar

    34. Wehliyar

      Yeni hafta aysun gitsin

      1. Azerbaycan

        Aminnnnnnnnn

    35. Ayten Uçman

      Fatih Ürek mumla aranıyor.Program çığırından çıktı,sadece kavga ve dans gösterisi ,yemekten başka her şey.

    36. Restem Rüstemov

      Nurten yenıdə başladın Aysuna 1 puan verəndə dəliyə dönürdün indi durub kimi suclayırsan sen ax Nurten cox paxıl bif qadınsın ceyrekləri iyi olduöunda haq etmədi hərdən yapır bunu yapır amma Zeynəb həf zaman iyi yspır olur hırden əksiliklər

    37. Sevil Donercark

      Zeyneple kaynanası gitsin artık ikisininde hırsları aynı egoları çok yüksek sınır bozuyorlar

      1. Atika Altintas

        @Ayşe Örten aynen öyle ya gitseler çok iyi olacak zeynepin önüne geçilecek gibi değil bu kadar hırs olurmu ya

      2. Ayşe Örten

        Yasemin Hanım garip kadınDün ölüyorduhala daha Altın Peşinde gelinim iyi gelinim iyi al başına çal Gelinini Zeynep kayınvalidesine küçük görüyorBen bilirim ben yaparım ben ederim bu kadarukala davranıyor

      3. Atika Altintas

        Evet katılıyorum gitsinler artık Zeynep Gül

    38. Humeyra Dursun

      Insallah nazar deger Aysuna yapamaz 1111 alir elenir yada insallah kural hatasi yapar puani kirili bilezigi alamaz insallah amin amin amin amin Aysun elen elen elen elen elen amin amin Esin 5 5555 alir amin amin amin.

      1. SametTuncer Gürbüz

        @Wehliyar niye zeynep gibi edepsiz saygisiz sirref olmadigi icinmi yoksa ayten gibi utanmadan gotbas sallamadigi icinmi

      2. Hatice Mucuk

        Çok beklersiniz inşaALLAH bu hafta bileziği alır o zeynep te elenir

      3. Wehliyar

        Bıktık aysun dan

      4. Wehliyar

        Elensinnn gitsin

    39. Müzeyyen Boz

      Şu nurten hanıma ve aysuna katlanabilecek insana allah yardım etsin kadındaki çene yedi düvele yeter

      1. Asan Gulcan

        @Hatice Mucuk bence sen aysun yuzune gormen gekiyodu zeynep altin listesine girdinde gelin kayin valde cildirdi vah yazik yaa kiyam aysun aladi guneri cok cabik unutunuzz beli hatirladim kadar 100 defa patadaydii potacii aysun

      2. SametTuncer Gürbüz

        saygisizlikda sirreflikda seviyesizlikde senin zeynepciginin eline kimse su dokemez

      3. Hatice Mucuk

        @Asan Gulcan bu haftada senin zeynepin suratını göreceğiz bakalım başkası çeyrek alınca bile alkışlamıyor ne diyorsun sen hak eden alsın inşaALLAH elenir gider zeynepciğin

      4. Asan Gulcan

        @Hatice Mucuk vah vah kisi kenden bilirmis isi bence sende nurten hanim hic susmuyosun diye soyluyosun ya aysun zeynebin tirna bile olamaz kiss altin listeye girdii sadece gormek istediklerinizi goruyosunus zeynep gecen hafta bilez aldinda nurten ne aysun yuz ifasii hic aklimdan cikmiyon her aklima geldinde gulme krizine giriyorum vah vah vah vah

      5. Tülay Korkmaz

        @Hatice Mucuk tercuman oldunuz aynen dediginiz gibi

    40. Widad Ali

      Seda sayan hırsız programları Onur beyin programlarını çaldı çaldı Onur beyin yemekteyiz program yerine Seda sayan geldi sonra gelnim mutfakta Onur beyin ellerinden aldılar SEDAYE vardılar Seda Sayan hırsız programları Onur bey çok çok günah

    41. aşk qurur

      Ayten üz qarasi ya bir Azeribaycan gelini kimi hereket etmir ayib olsun

      1. Azerbaycan

        Cox haklisin

    42. asmin asli

      Tek sampiyon aysun 3 gün üst uste ceyrek altın aliyor beee😍😍😍

      1. Hatice Mucuk

        Uğğğğğ Aysun çeyrek alınca ben kazanmışım gibi seviniyorum vallahi

    43. Günay Selamet

      Aysun en yüksek meray etmeyin elenmez avucunuzu yalarsınız ne yaptı size aysun çok güzel olduğu içinmi kıskandınız

      1. Gurbet Çiftçi

        Abi kesinlikle ben Aysunu tutuyorum Zeynep çok gıcık gitsin istiyorum bana katiliyormusun😂

    44. ceren doğan

      Aysununda gittiğini görürmüyüz acaba

      1. Azerbaycan

        @Hatice Mucuk nevar babacim

      2. Azerbaycan

        @Hatice Mucuk*peki Sen niye Aysun kazansin deyib duruyosun

      3. Azerbaycan

        @Hatice Mucuk sanane

      4. Hatice Mucuk

        @Azerbaycan Anam zeynep kazandığı Altınların yarısını sanamı veriyor da ama zeynep kazansın diyorsun inşaALLAH bu hafta Aysunum Alıcakkkkkl

      5. Azerbaycan

        @Hatice Mucuk bencede. Oyle olsun. Amma. Zeynep. Kazansin

    45. Nurten Çiçek

      Haketin aldın aysuncum başarılar dilerim seni seviyorum ♥️💙♥️ kimsenin hakkı yorumlar yapmak istemiyorum Nurten ablacım şansın açık olsun Aysun kültürlü bir gelinsin canım herşey gönlünce olsun 💚💛🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

      1. Gurbet Çiftçi

        Evet kanka

    46. Aida Qedirova

      Ayten abır haya yaxşı şeydi

    47. Esemes Esemes

      Nurten hanım böyle nurten hanım şöyle diyerekten nurteni havalandırdılar aynı bitane filim vardıya korkusuz korkaktı aynı ona benziyi nurten hanım bence zeynebin üstüne fazla gitme açsa ağzını susturur hepinizi

      1. Azerbaycan

        @ceren doğan aynen ya

      2. ceren doğan

        Ayn yaa nurten hanımı gerçekten seviyordum ama zeynebi kıskanıyolar zeynebin altını daa çok diye onu kıskanıyolar bi havalandılar kendilerini bişey zannediyolar kıskançlar

    48. Mehtap Öztürk

      Onur Büyüktopçuyu geri istiyoruz

      1. İPEK GAGA

        Yoo seda daha iyi oldu. DONUK ONUR

    49. Wehliyar

      Puanlar kaç?

    50. Wehliyar

      Aysun git git git git git git

      1. Azerbaycan

        @Efecan Oyunda oranin. En iyisi. Zeynep. Bu. Qadar

      2. Efecan Oyunda

        oranin en iyisi aysun

      3. Wehliyar

        @Azerbaycan aynen öyle

      4. Azerbaycan

        Aminnnnnnnnn 🙌

      5. Azerbaycan

        @Günay Selamet Salam arasinda 9 puan var zeynep alacak 5bilezik aysun 61 zeynep 52 ki 9puan var oda zeynep elinde NE di ki

    51. Taner Bostancı

      Kadın göbek atmaya gelmiş yemek yapmaya degil ne olacak sunucusu da aynı seda Sayan nerden geldi ki

      1. Fatih Gökdereli

        Güzel oynasa bari içim yanmaz

      2. Restem Rüstemov

        Sus Ayten cok iyi yemək yapır amma kayınvalidelər ona 1 puan verir

      3. ASY-Klasik İçerikler

        Geride kalmissin onur bey bile gitti

    52. Канам Умаров

      Hümeyra dursun hanımcım siz aysundan neden nefret ediyorsunuz eyer siz benim sevdiyim yarışmacıya bed dua ediyorsunuz ben de sizin sevdiyizin zeynepe bed dua edeceğim

      1. Azerbaycan

        @Humeyra Dursun aynen

      2. Azerbaycan

        insallah aysun gider aminnnnnnnnn zeynep alacak 5bilezik

      3. Humeyra Dursun

        Zeynebi sevmiyor Insallah elenir sari yelloz potalarin kralicesi Aysun Kesin elenmemek icin para veriyor yada torpil aliyor herkes elendi o kadi neden acaba 111 alsa elenmez o gicik insallah insallah nazar deger 11111 alir elenir bir ance amin amin amin

    53. Taner Bostancı

      Ya naptınız güzelim yemek poroğtamı nı iyicene çığırından çıktı nerde fatih ürek

      1. Fatih Gökdereli

        Ne alaka yine kavga varıdı

    54. Humeyra Dursun

      Aysun elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen elen amin amin amin amin amin amin amin amin amin amin amin amin amin insallah insallah insallah insallah amin amin amin

    55. Wehliyar

      Qıcık oluyorum aysuna inşAllah elenir amin

      1. Azerbaycan

        Amin

      2. Esemes Esemes

        Aminnnn

      3. Humeyra Dursun

        amin amin amin amin insallah ama nerde hile torpil var 1111 alsa elenmez o gicik Aysun artik baydi elense kurtulsak

    56. Lacin Abbasova

      Nurten hanim zeynebe bes vere vere bierzikleri kazandirdi hec nurten hanima sagol demedi nankor

      1. Azerbaycan

        @Murad Qurbanov aynen ya Cox gozel yorum

      2. Murad Qurbanov

        Demeli gözel yapıyor 5 alır.nurten delidi aysunu qoyub zeynebe beş vere.indi dedi ki gözele 1 vercem cünki zeynebin tabagıdı.etiraf etde.

    57. Wehliyar

      Aysun hak etmiyor

      1. Azerbaycan

        Aynen ya gidecek bu hafda diyil ama cunki puan kukseki ama insallah geder zeynep 5bilezik alsin aminnnnnnnnn 🙌

      2. Humeyra Dursun

        aynen elensede kurtulsak torpilci Aysun elenmez 111 de alsa kalir unlu olma pesinde keske elense elense amin amin amin ama nerde o gunler

    58. Wehliyar

      İnşAllah Zeynep kazanır

      1. Azerbaycan

        Aminnnnnnnnn

    59. Канам Умаров

      Bu hafta bilezikler sende

      1. Azerbaycan

        @Gurbet Çiftçiatmana gerek yok bildim artik tesekur

      2. Gurbet Çiftçi

        @Azerbaycan yani o senin fikrin canım aynen bizene sonuçta onları biz almıyoruz ama gör Aysun alacak ve ben sana yine yutubeden mesaj atıcam 😂😂😄

      3. Azerbaycan

        @Gurbet Çiftçi o isler oyle olmaz Zeynep alacak 5ci gun gorursun aysun almasada Kim aldi alsin bana NE.

      4. Gurbet Çiftçi

        Bence hayır nasıl öyle düşünüyorsan ki yani bence Aysun alır üç gündür çeyrek alıyor hep yani bence

      5. Azerbaycan

        @Gurbet Çiftçi zeynep alacak 5bilezik.

    60. Канам Умаров

      Ohhh aysuncum hepsi nasıl çatladı ohhh canıma deysin

    61. Humeyra Dursun

      Insallah Esin ceyregi bilezigi alir amin .Insallah Aysun baydin elen artik offf elen elen elen artik seni gormekten baydik offf bence hile var 1111 de alsa Aysun elenmez .Insallah elenir alamaz bilezigi amin Esin 55555 al insallah bilezigi al amin yada zeynep al sin Aysun baydi artik yeni gelinldler gelsin unlu olmak icin elenmiyor istediklerini eleyip istemediklerini elemiyorlar of yeter Aysun elen elen elen elen elen elen insallah amin Sibel elensin Esin amin amin insallah

      1. Harikalar Dünyası

        @Azerbaycan evet malesef😤😤😤

      2. Azerbaycan

        @Harikalar Dünyası of ya

      3. Harikalar Dünyası

        @Azerbaycan malesef keşke öyle olsa ama bölümler 2 hafta önce cekiliyo ve yeni çekimlerden foto gelmiş ayten var esin in yerinde başka yarisamci var aysunun kolundaki bilezik sayısı artmış ve Zeynep tahtada 30 hala

      4. Azerbaycan

        Bence ayten gidecek zeynep alacak 5bilezik

      5. Harikalar Dünyası

        Sibel yokki ama malesef bu hafta esin gidecek inşallah geri döner daha sonra🥺🥺🥺🥺🥺

    62. Çetin Malay

      Keşke fatih Ürek geri dönse

      1. Duygu mutlu

        Keşkkkke

      2. Taner Bostancı

        Keşkee ya gelse fatih ne güzeldi poroğram

    63. Mert'in Sussex Tavukları

      00:06 babası kaybolmus birde hareketlere bak . Utanmaz !!

      1. Mert'in Sussex Tavukları

        @Taner Bostancı aynn öyle ..

      2. Taner Bostancı

        Aynen öyle yemek yapmaya degil göbek atmaya gelmiş birde giydiğine bak utanmaz

    64. Çetin Malay

      Fatih Ürek varken yarışma çok güzeldi sonra yarışma çığrından çıktı

      1. zjxndn zkxnx

        @Taner Bostancı önceden sıkı bir izleyiciydim şimdi merak bile etmiyom hepsi gıcık bitsin artık gelinim mutfakta fatih gemeyecekse. koförum sensin başlasın

      2. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

        @Taner Bostancı Bunun Azerbaycan ile ilgilisi yok sadece kişilik ve karakter meselesi

      3. Ugur Servis Təmizlik

        @Taner Bostancı o birler yaxsidi guyaaa ne olub azeri mi ne deyirsiz sadece cok oynayır ona mende əsəbləşirəm

      4. Taner Bostancı

        Aynen öyle şimdiki lere bak hele şu yeni gelen Azeri mi ne şuna bak

    65. nimet yılmaz

      Zeynebin şovu ayyyy ohasta kadınla hala orda bu nasilbi hirsmisya o kadının oğlu kocası yokmuya sahipsizmi bu kadar yokyoksullarmi vicdansizlarmi

      1. Atika Altintas

        Size çok katılıyorum kadın hasta da halen altın kazanma peşinde ler

      2. Şevval Esen

        Aynen

    66. Aslan Gungor

      Abi ya çok saçma bir program ilk fatih , onur, şimdi de seda sayan

    67. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

      Ayten Evleneceksen gel Solmaz 2 vakası mı SAYFAMDA AÇIKLADIM

      1. Hülya Bozkurt

        Ayten sanki bilezik degilde koca bulmaya gelmis gibi duruyor🤣

      2. Harikalar Dünyası

        @Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi hmmm.... tamamdır tesekurler🤗🤗

      3. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

        @Harikalar Dünyası önümüzde ki haftaları bilmem ama yani bence yalandır sanmam alacağını

      4. Harikalar Dünyası

        @Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi evet ya onu bende farkettim galiba önümüzdeki 2 hafta ayten alacakmış dogrumu

      5. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

        @haseki hürrem sultan kim korkuyor ya haddini bil kıskanma şimdi kudur ve ağla

    68. Samsung Galaxy

      aygun.git seni hic sevmiyoruz.

    69. Ebru Dede

      Herzamnki gibi şeytanlar şov yapıyolar insallah bu hafta kazanamassiniz.Bilezik kazanamadiniz ya bi egolandiniz.Bu kadar da şeytanlik yapmayin allah var yukarda lütfen

      1. Azerbaycan

        @Ebru Dede amin

      2. Ebru Dede

        @Azerbaycan aynen insallah

      3. Azerbaycan

        Aysun gidecek insallah zeynep alacak 5bilezik aysun catla ve patla

      4. Ebru Dede

        @Murad Qurbanov aynen insallah kazanir bu hafta

      5. Murad Qurbanov

        Amin.zeynebden iyice korkmuşlar.zeyneb en iyisi.