Gelinim Mutfakta 632. Bölüm Fragmanı

KanalD

34 Tsd. aufrufe19

    Gelinim Mutfakta programının tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2RRmxjK
    Gelinim Mutfakta 632. Bölüm Fragmanı yayında! Zeynep, kaynanasından yine düşük puan aldı ve sinirlenerek stüdyoyu terk ediyor!
    Zeynep'in kaynanası Yasemin Hanım, yemek tadımı sonrası gelinine yine en düşük puanı veriyor. Zeynep, bu anlardan sonra çok sinirleniyor ve öfkeli bir şekilde stüdyoyu terk ediyor. Yeni yarışmacı Ayten bir keyifli, bir üzüntülü anlar yaşıyor.
    Gelinim Mutfakta, yeni bölümleriyle hafta içi her gün saat 13.00'da Kanal D'de!

    Am Vor 26 Tage

    KOMMENTARE

    1. tugba yildirim

      Zeynep in çık kotu bir sansizligi var hep kayınvalidesi yüzünden bir aliyo maalesef normalde o kız yemekleri guzell yapıyor 😘

    2. Жаркынай Санжарова

      Yaa Yasemin hanıma ne oldu acaba çok üzülüyor kadın Zaynep çok üstünö gidiyor yapma Zeynep yapma sen bu gidişte üzüntüdön allah korusun öldürürsun kadını

    3. Ecrin betul Ozdemir

      Ayten gıcık oldum daha sen 2 . Gündeyken niye ağlıyor saçma özgüen 000

    4. Ahmetcan Yaşar

      Yarışma eski heyecanına kavuştu sonunda ama keşke tabağı açınca çıkan aksiyon sesi değişmeseydi

    5. Рус Алка

      Her akşam Hari Poter ve Maymun devleti gibi saçma sinemalari göstereceğinize neden Mehmet Ali Erbilin oynadığı komedileri göstermiyorsunuz? Yada Yılmaz Erdoganin filmleri? Millet Avrupa sinemayı hiç tanimiyor..gerçek klassik Holliwood efsane filmleri bilmiyor. Nedense hep ikinci ücüncü sınıf sinema filmleri ekranlarda!

    6. Hamit_ Zz

      1. Aysun 2. Zeynep 3.Ayten 4.Esin (Malesef elenecek)

      1. Hamit_ Zz

        @Жаркынай Санжарова sen konuşnca aklıma seda sayan geldi

      2. Hamit_ Zz

        @Mert'in Sussex Tavukları yanlislikla aysun 3. Yazmisim

      3. Hamit_ Zz

        @Жаркынай Санжарова ayten 1 1 1 1 aldı elenmiyicek

      4. tugba yildirim

        Aynen öyle

      5. Жаркынай Санжарова

        1.Aysun 2.Zeynep 3.Esin 4.Ayten(elenecek maalesef) Demedi deme bacım

    7. Yummy Food

      Zeynep haklı haftalardır 1 alıyor kayınvalidesinden Bazı günler olsa bir şey demiycemde.Diğer kayınvalideler yüksek verirken.Kendi kayınvalidesi 1’i basıyor.

    8. Zehra Kuzu

      Zeynep nakadar doyumsusun Sen ya hep Sen alamasln yeter kayınvaliden gozlerini buyutuyor ve kızıyorsun ayıp be bi git ya

      1. Zehra Kuzu

        @Hatice Mucuk 👍👍

      2. Hatice Mucuk

        Bi gitse oh canıma değsin diyecem vallahi kayınvalidesine anne demiyor ona da ayrı gıcık oldum benim gelinim öyle yapacak onunla yarışmaya ne gelmem

    9. Mesut Güney

      Zeynep elenirse zaten kayınvalidesi yüzünden elenir hep 1 veriyor zeynepe

      1. Aynur Taşdelen

        Keşke elenirsin Zeynep

    10. Aysun Alyali

      Zeyneb hep kazan

    11. Hatice Mucuk

      Zeynepciğim ayıp yahu hiç kimse altın almasın ben alayım diyorsun anam bir sen yemek yapmayı biliyorsun herhalde hakeden kazansın diyemiyorsun bazen sana çok kızıyorum yahu zaten sen elenmiştin neden seni geri yarışmaya aldılar anlamış deyilim o zaman bütün elenenleri geri yarışmaya alıp birer şans daha versinler haksızlık bence sizin geri gelip altın kazanmanız

    12. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

      AYTEN 100 PUANLA BİLEZİKLERİ Mİ ALDI REKOR MU KIRDI HER ŞEYİ SAYFAMDA AÇIKLADIM

    13. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

      AYSUN YARIŞMAYA VEDA MI EDİYOR😱SAYFAMDA AÇIKLADIM KESİN BİLGİ

    14. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

      Geli̇ni̇m mutfakta bu hafta zeynep mi gidiyor sayfamda açıkladım KESİN BİLGİ

      1. Hatice Mucuk

        İnşaALLAH gider birazda başkaları kazansın

      2. Geli̇ni̇m Mutfakta Bilgi

        @Svetlana Alegberova evt

      3. Svetlana Alegberova

        Kesin bilgi mi

    15. Humeyra Dursun

      insallah ceyregi Esin alir amin amin Aysun 1111222 al insallah elen elen elen amin Esin 4 4 5 4 5 al insallah yada 44444 al en kotu insallah Amin Aysun elen elen elen elen amin amin

    16. Ali Mert Avcu

      Bu hafta Aysun mu bilezikleri alıyor

      1. Murad Qurbanov

        Ayten alır.

      2. Svetlana Alegberova

        Kesin bilgimi

    17. AYVAZ 61

      Zeynep gözün doymuyo kimse almasın hep sen al istıyosun artık kayın validende senin yemeklerını beğenmiyo

      1. Murad Qurbanov

        Ora geden altın yarışmasına gedir.zeyneb gözel yapır yüksek alır.hakkıyla qazanır.qayın valdesi 1 verirken qazanır.yeqin altın umur zeynebden.oda vermem deyir,basır 1 leri.yasemen.amma zeyneb dadlı bişirir çiy yapmır.

      2. Hatice Mucuk

        Vallahi teşekkür ediyorumsana böylelerine Allah gözünü doyursun denir bizde

    18. Murad Qurbanov

      Bu ne ele bil acıga 1 verir yasemen.

      1. Svetlana Alegberova

        He valla

    19. Kasho Official

      ONE LIKE FOR ALLAH 🎋 ONE COMMENT HAZRAT MUHAMMAD (S W S)♨

    20. kaybolmuş kelebek

      Yeni gelen yarişmaciya bir tek ben mi sinir oldum🤔

      1. Dilbər Yusubova

        Niye??

      2. bisutun rehimov

        Evet😁😁😁

    21. Humeyra Dursun

      Aysun elen elen elen elen insallah amin insallah insallah elen elen amin bilezigi alamaz alamaz insallah amin

      1. eylül basak

        Gizemle ilaydaya ne oyunlar oynadilar o Aysunun gercek karekteri degil Nurten hanim uyardi Aysunu da öyle vazgecti yoksa Aysun cok cirkef birisi politik hemde gicigin teki🙄

      2. Hatice Mucuk

        Neden aysuna böyle gıcık omuşsun çokta güzel yerışıyor orda çirkef varsa zeynep tir benim gözümde

      3. Fatma Yaslı

        Zeynep elenmişti niye geldi ozaman gizem de gesin

      4. eylül basak

        Insallah🤲🤲🤲

    22. Humeyra Dursun

      Aysun elen elen elen insallah amin amin amin

    23. Ebru Dede

      Şu çirkef aysunda insallah gider sinsi

    24. Ebru Dede

      Insallah hep kazanirsin zeynep

    25. Ebru Dede

      Ya zeynepcigim ağlama sen sonuna kadar hakediyorsun

    26. Xəyalə Hüseynova

      🖤👑

    27. ༒ k7apak.social

      bunu iazleyende ne bilim